Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy – Bohumila MĚSÍČKOVÁ
Bohumila MĚSÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy
Effective Use of Support Tools in Retail Sales with a Focus on Lotteries, Contests and Loyalty Programs
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zjištění efektivity nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována podpoře prodeje, jejímu postavení mezi nástroji komunikačního mixu, jednotlivým typům a formám se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce dále popisuje …víceAbstract:
The subject of this work is to determine the effectiveness of aid instruments in retail sales with a focus on lotteries, contests and loyalty programs. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to promote the sale, its over-building tool between the communication mix, various types and forms with a focus on lotteries, contests and loyalty programs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MĚSÍČKOVÁ, Bohumila. \textit{Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/tp0sum/.
Jak správně citovat práci
MĚSÍČKOVÁ, Bohumila. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová