The Application of Marketing Mix for Two Differently Focused Cafes and its Comparison – Lucie Gajdošová
Lucie Gajdošová
Bachelor's thesis
The Application of Marketing Mix for Two Differently Focused Cafes and its Comparison
Abstract:
This bachelor's thesis, entitled "The Application of a Marketing Mix for Two Different Cafés and its Comparison" is focused on the analysis of marketing strategies and mainly on the application of marketing mix for a successfully running business in the field of gastronomy. For these purposes, two specific but fictional Cafés are selected, each of which is differently oriented and the thesis is therefore …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Pavel Pánek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAJDOŠOVÁ, Lucie. \textit{The Application of Marketing Mix for Two Differently Focused Cafes and its Comparison}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/tpklak/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
Evaluation of Marketing Communication: Role of Bloggers
Lucie Stejskalová -
Trading Bitcoin with Price Actions
Kryštof Míšek -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová
Názov
Vložil
Vložené
Práva