Analýza silných a slabých stránek podnikatelského subjektu – Bc. Radek Hladil
Bc. Radek Hladil
Diplomová práce
Analýza silných a slabých stránek podnikatelského subjektu
Analysis of strengths and weaknesses of the business entity
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou silných a slabých stránek společnosti Steel Planet, s.r.o. a vlivů vnějšího marketingového prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je pozornost věnována především klíčovým tématům z oblasti marketingového prostředí. Je zde obsažena charakteristika jednotlivých prostředí, jejich nástroje a postup při sestavování SWOT matice …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of strengths and weaknesses of Steel Planet, s.r.o. and influences of external marketing environment. Thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part of the thesis the main attention is paid to marketing environment. There contains characteristics of the environment, their tools and the procedure for compiling a SWOT matrix. …víceKlíčová slova
Marketingové prostředí makroprostředí mikroprostředí vnitřní prostředí STEEP analýza Porterův model SWOT analýza silné stránky slabé stránky příležitosti hrozby Marketing environment macroenvironment microenvironment internal environment STEEP analysis Porter´s five forces SWOT analysis strengths weaknesses opportunities and threats.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kriv7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Evolution of money to CBDC: perspectives on the current state, opportunities and threats
Rauf Faizov -
Analysis of Major Threats and Growth Opportunities in international Tourism in Pakistan
Sania Latif -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich