Bc. Petra Doleželová

Diplomová práce

Statistická analýza hodnocení reklamy spotřebiteli

The statistic analysis of evaluation advertising by consumers
Anotace:
Diplomová práce pojednává o reklamě jako o jednom z nejdůležitějších prostředků marketingové komunikace se spotřebiteli a její úloze v současném světě. Nejdříve jsou v literární rešerši vymezena teoretická východiska tématiky zabývající se marketingovou komunikací, reklamou jako takovou a vzájemnou interakcí reklamy a spotřebitele. Empirická část práce vychází z marketingového výzkumu prováděného reklamní …více
Abstract:
The thesis is about advertising process taken as the most important part of all market communication i.e. the communication of an advertiser with consumers and its predominant role in the contemporary market world as a whole. First, in the course of literature sources search the theoretical background topics dealing with market communication, the process of advertising itself and, finally, the interaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Kristina Somerlíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií