Didaktické využití literárních textů pro děti a mládež s tématikou počítačových her a virtuálního světa – Bc. Aneta OVESNÁ
Bc. Aneta OVESNÁ
Diplomová práce
Didaktické využití literárních textů pro děti a mládež s tématikou počítačových her a virtuálního světa
The didactic use of literary texts for children and youth with the theme of computer games and virtual world
Anotace:
Teoretická část této diplomové práce objasňuje teorii videoher a virtuální reality. V praktické části práce jsou představeny vybrané texty, které lze využít k rozvoji čtenářské gramotnosti žáků druhé stupně základní školy.Abstract:
The theoretical part of this thesis focuses on the theory of videogames and virtual reality. The empirical part presents selected texts which can be use for the development of reading literacy of pupils the lower-secondary school in the Czech Republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Sladová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OVESNÁ, Aneta. \textit{Didaktické využití literárních textů pro děti a mládež s tématikou počítačových her a virtuálního světa}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/tpwugm/.
Jak správně citovat práci
OVESNÁ, Aneta. Didaktické využití literárních textů pro děti a mládež s tématikou počítačových her a virtuálního světa . Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Počítačové hry jako náplň volného času
Barbora Chaloupková -
Sociální sítě a online hry v době koronavirové pandemie
Denisa Drahokoupilová -
Efektivita a motivace při studiu cizího jazyka formou počítačové hry: Srovnání s tradiční výukou
Dita Chovancová -
Žatecké soudnictví do zřízení apelačního soudu roku 1548 ve světle Knihy zahájeného soudu a Knihy nálezů vrchní stolice staroměstské do města Žatce
Radek MILIČEVIČ -
Význam knihy pro děti a dospívající: kritická diskurzivní analýza knihy
Veronika Kolaříková -
Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak
Audrey Stemberg -
Multimediální a interaktivní knihy pro děti jako možný prostředek pro rozvíjení pregramotností
Kristína Vébrová -
Komentovaný překlad vybraných částí z knihy Neelektronnyje pisma od Jany Jakovlevové
Lenka Kubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva