Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice – Bc. Petra Horáčková
Bc. Petra Horáčková
Diplomová práce
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Identification of Target Group and Communication Proposal of the Company Národní Pokladnice
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zabývá terminologií, která úzce souvisí s praktickou a projektovou částí diplomové práce. Čtenář se zde tak dozví například o přímém marketingu, o výzkumu či o numismatice. Je zde definovaná i metodologie. Na teoretickou část plynule navazuje praktická část, která se zabývá nejprve společností Národní Pokladnice. Rozebírá její způsob podnikání a komunikace. Značná …víceAbstract:
The theoretical part of the diploma thesis deals with terminology, which is closely related to the practical and project part of the diploma thesis. The reader will learn about direct marketing, research or numismatics, for example. The methodology is also defined here. The theoretical part is continuously followed by the practical part, which first deals with the company Národní Pokladnice. It analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁČKOVÁ, Petra. \textit{Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/tq9fxg/.
Jak správně citovat práci
Horáčková, Petra. Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Kateřina Mlsová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová