Bc. Klára Gacíková

Master's thesis

Marketingová strategie Nemocnice Břeclav

Marketing Strategy of Břeclav Hospital
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie Nemocnice Břeclav. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová strategie a objasněna specifika marketingu ve zdravotnictví. V praktické části je popsána situační analýza Nemocnice Břeclav, jejíž součástí je charakteristika makroprostředí, vnějšího a vnitřního prostředí, dále dotazníkové šetření, jehož se účastnila …viac
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create a marketing strategy for Břeclav Hospital. The theoretical part explains the concepts of marketing, marketing strategy and clarifies the specifics of marketing in healthcare. The practical part describes the situational analysis of the Břeclav Hospital, which includes a characterization of the macro environment, external and internal environment, including …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gacíková, Klára. Marketingová strategie Nemocnice Břeclav. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe