Bc. Paulína Minčičová

Diplomová práce

Podpora prodeje a její metody a techniky

Sales promotion and its methods and techniques
Anotace:
Nástroje podpory prodeje a jejich integrace s dalšími prvky komunikačního mixu jsou v současné době jedním z hlavních článků činnosti každé úspěšně fungující firmy. Podpora prodeje je dobře měřitelným a efektivním nástrojem marketingové komunikace nejen firem nabízejících spotřební zboží, ale také firem působících v luxusním segmentu trhu, kterým je věnována část tohoto textu. Závěrečná práce je zaměřena …více
Abstract:
Sales promotion tools and their integration with the other elements of the company´s communications mix is currently one of the core activities of any successfully functioning company. Sales promotion is an easily measurable and effective marketing communication tool not only for companies offering consumer goods, but also for the companies operating in the luxury market segment, to which parts of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní