Podpora prodeje a její metody a techniky – Bc. Paulína Minčičová
Bc. Paulína Minčičová
Diplomová práce
Podpora prodeje a její metody a techniky
Sales promotion and its methods and techniques
Anotace:
Nástroje podpory prodeje a jejich integrace s dalšími prvky komunikačního mixu jsou v současné době jedním z hlavních článků činnosti každé úspěšně fungující firmy. Podpora prodeje je dobře měřitelným a efektivním nástrojem marketingové komunikace nejen firem nabízejících spotřební zboží, ale také firem působících v luxusním segmentu trhu, kterým je věnována část tohoto textu. Závěrečná práce je zaměřena …víceAbstract:
Sales promotion tools and their integration with the other elements of the company´s communications mix is currently one of the core activities of any successfully functioning company. Sales promotion is an easily measurable and effective marketing communication tool not only for companies offering consumer goods, but also for the companies operating in the luxury market segment, to which parts of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p0sv5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová