Komunikace charitativního projektu – Ing. Hana Pudilová
Ing. Hana Pudilová
Bakalářská práce
Komunikace charitativního projektu
Communication of charity project
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v ziskovém a neziskovém sektoru. Uvádí pojmy týkající se marketingového řízení v neziskové organizaci, jako jsou fundraising nebo sociální marketing. Praktická část se věnuje neziskové organizaci Člověk v tísni. Tato práce rozebírá projekty a činnosti organizace a především charitativní projekt „Skutečný dárek“. Dále popisuje výsledky dotazníku a …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communications in the profit and nonprofit sector. Presents the terms related to the marketing management in a nonprofit organization, such as fundraising or social marketing. The practical part is devoted to the nonprofit organization People in Need. This thesis analyzes the projects, activities of the organization and especially the charity project “Skutečný …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dyj3i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský