Současné typy osobnosti manažerů v mezinárodní společnosti – Zuzana Mesteková
Zuzana Mesteková
Bakalářská práce
Současné typy osobnosti manažerů v mezinárodní společnosti
Contemporary manager`s personalities in the international company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na určování typologie osobností manažerů v rámci personálního útvaru mezinárodní společnosti pomocí testu MBTI (Myers-Briggs Type Indicator). Cílem práce je na základě teoretického seznámení se s vybranou metodou aplikovat ji ve vybrané společnosti ve zmíněném útvaru, jehož úlohou je zabezpečování péče o lidské zdroje a jejich efektivní využívání. Určení jednotlivých …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on manager’s typology identification within the Human resources department of an international company based on MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) testing. Objective is the introduction of the method and its application in the chosen company and in the department responsible for human resources. To determinate individual personalities is the essence for the identification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Římovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Sociální klima a vztahy na pracovišti ve státní příspěvkové organizaci z hlediska leadership
Marcela Flügelová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva