Možnosti použití komunikačního mixu ve firmě Železárny Štěpánov spol. s r.o. – Milan Huták
Milan Huták
Bakalářská práce
Možnosti použití komunikačního mixu ve firmě Železárny Štěpánov spol. s r.o.
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce „Možnosti použití komunikačního mixu ve firmě Železárny Štěpánov spol. s r.o.“ je návrh rozšíření stávajícího komunikačního mixu společnosti na základě předchozí analýzy stávající marketingové komunikace společnosti. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a jejích nástrojů a složek. Praktické část bakalářské …víceAbstract:
The topic of this bachelor´s thesis is “The possibilities of communication mix application in the Železárny Štěpánov Ltd. company” and it contains proposals of expanding the current communication mix of the company based on the analysis of the existing marketing communication of the company. Theoretical part contains definition of basic terms of marketing, marketing mix, marketing communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/trsqwb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a mangement / marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva