Bc. Silvie Mudrová

Diplomová práce

Inovace image vybrané značky/firmy

The Company/Brand image innovation
Anotace:
Tématem diplomové práce je inovace image vybrané značky/firmy. Teoretická část bude věnovaná základním pojmům firemní identity a image. Kde budou vymezeny základní teoretické souvislosti dané problematicky v rámci identity a image, jejich rozdíly a význam. V praktické části půjde o analýzu firemní identity a image společnosti Ost-West Anlagenmontage, s.r.o. Dále půjde o porovnání zjištěné identity …více
Abstract:
The theme of the dissertation is an innovation of a chosen company's / brand's image. Theoretic part will be dedicated to basic terms of corporation's identity and image. There will be defined basic theoretic links of the set issue within identity and image, their differences and meanings. Practical part will consist of an analysis of a corporation's identity and image of the corporation Ost-West Anlagenmontage …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní