Inovace image vybrané značky/firmy – Bc. Silvie Mudrová
Bc. Silvie Mudrová
Diplomová práce
Inovace image vybrané značky/firmy
The Company/Brand image innovation
Anotace:
Tématem diplomové práce je inovace image vybrané značky/firmy. Teoretická část bude věnovaná základním pojmům firemní identity a image. Kde budou vymezeny základní teoretické souvislosti dané problematicky v rámci identity a image, jejich rozdíly a význam. V praktické části půjde o analýzu firemní identity a image společnosti Ost-West Anlagenmontage, s.r.o. Dále půjde o porovnání zjištěné identity …víceAbstract:
The theme of the dissertation is an innovation of a chosen company's / brand's image. Theoretic part will be dedicated to basic terms of corporation's identity and image. There will be defined basic theoretic links of the set issue within identity and image, their differences and meanings. Practical part will consist of an analysis of a corporation's identity and image of the corporation Ost-West Anlagenmontage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j7lxg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analyse der externen Unternehmenskommunikation am Beispiel der Firma Moravia Steel, a.s.
Renata ŠTETIAROVÁ -
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate culture and organizational development. Analysis of SB JSC Home Credit Bank
Yeldos Ismailov -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate culture in German / Austrian companies versus Czech companies and its influence on work efficiency
Alina Shorkina