Psychologie chování spotřebitelů při výběru oděvu pro snowboarding – Yunus Tagarov
Yunus Tagarov
Bakalářská práce
Psychologie chování spotřebitelů při výběru oděvu pro snowboarding
The psychology of consumer behavior in selection clothing for snowboarding
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá psychologií chování spotřebitelů při výběru oděvu pro snowboarding. Teoretická část seznamuje čtenáře s psychologií prodeje a chování, s pojmem snowboarding a oblečením pro tento sport. Praktická část se zabývá marketingovým vyzkumem, jehož cílem bylo zjistit spokojenost a zkušenosti uživatele při výběru oblečení pro snowboarding. Také bylo provedeno měření na vzorku …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the psychology of consumer behavior when choosing clothing for snowboarding. The theoretical part introduces the reader with the psychology of sales and behavior, with the concept of snowboarding and clothing for this sport. The practical part deals with the marketing knowledge, whose goal was to determine the satisfaction and experience of the user in the selection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Štočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tagarov, Yunus. Psychologie chování spotřebitelů při výběru oděvu pro snowboarding. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová -
Reklamní předměty z pohledu psychologie
Lucie Kaválková -
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Kateřina Jankovská -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva