Natálie Kučerová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix for a specific company
Abstract:
Hlavním cílem práce je za pomoci teoretických východisek marketingového mixu 4P popsat a zhodnotit současný stav využívání marketingových nástrojů vybrané firmy a prostřednictvím syntézy získaných poznatků formulovat návrhy na zlepšení marketingových nástrojů. Na začátku teoretické části je vymezen základní rámec práce vysvětlením pojmu marketing, ze kterého marketingový mix vychází. Hlubší pozornost …moreAbstract:
The purpose of this text is to analyze the Diana company’s marketing mix 4P (4Ps) and to use the identified results of the analysis for development of Diana’s marketing mix strategy. To fully understand the subject is attention paid to the introduction of marketing mix and description its components such as product, price, place and promotion. Thereafter, the model of marketing mix 4P (all key elements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights