Návrh marketingové strategie pro multimediální centrum BEA campus channel – Štěpánka Stejskalová
Štěpánka Stejskalová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro multimediální centrum BEA campus channel
Proposal of Marketing Strategy for the Multimedia Center BEA Campus Channel
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit stávající pozice multimediálního centra BEA campus channel a následný návrh marketingové strategie. Dalšími dílčími cíli bakalářské práce je definovat a popsat konkrétní poznatky, popř. faktické údaje, které charakterizují BEA campus channel a ze kterých je v současné době možné vycházet. Dále objasnit a ilustrovat výběr vhodných parametrů pro budoucí …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze and evaluate current starting position of the multimedia center BEA campus channel and subsequently to suggest its marketing strategy. Further sub-targets are to define and describe particular observations or factual data which are characteristic for the BEA campus channel and which it is currently possible to rely on. The next aim is to clarify and illustrate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stejskalová, Štěpánka. Návrh marketingové strategie pro multimediální centrum BEA campus channel. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková
Název
Vložil
Vloženo
Práva