Assessment of speaking in the primary classroom – Mgr. Jana Matoušková
Mgr. Jana Matoušková
Master's thesis
Assessment of speaking in the primary classroom
Assessment of speaking in the primary classroom
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení mluvního projevu při výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Cílem práce je získat představu o tom, jak často a pomocí jakých metod v současné době učitelé hodnotí mluvní projev svých žáků. Práce se skládá z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou popsány teoretické základy a principy hodnocení mluvního projevu u dětí mladšího …moreAbstract:
The thesis focuses on the assessment of speaking in teaching English in the Czech primary classroom. The aim of the thesis is to provide insight into the current practice of assessment of speaking by English teachers on primary level. The thesis consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part the theoretical background of young learners´ assessment of speaking, as well as current …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/aokq4/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Theses on a related topic
-
Návrh vzdělávacího oboru Divadlo pro první stupeň základní školy
Matyáš Hauser -
Výukové materiály o historii Třebíče pro první stupeň základní školy
Jan Menšík -
Stimulačně edukativní skupiny pro děti předškolního věku v návaznosti na první stupeň základní školy
Simona Gálová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Předcházení šoku z reality u studentů učitelství pro první stupeň základní školy
Barbora Palátová -
Výchovné koncerty pro první stupeň základní školy v jihlavském regionu
Natálie CÁBOVÁ -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová