Integrace sluchově postižených dětí – Bc. Blanka BALÍKOVÁ
Bc. Blanka BALÍKOVÁ
Master's thesis
Integrace sluchově postižených dětí
The integration of children with an aural handicap
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o integraci sluchově postižených dětí. Cílem práce bylo přiblížit problematiku integrace sluchově postižených dětí, která patří z důvodu náročné tvorby dobrých komunikačních kompetencí k nejsložitějším. Pozitivní integrace vede k vytvoření kvalitních interakcí mezi sluchově postiženými a intaktní společností. Vzhledem k náročnosti a ?dlouhodobosti? tohoto záměru diplomová …viacAbstract:
My diploma thesis deals with the integration of hearing-impaired children. Its ultimate goal is to give an idea of how to approach the issue of integrating hearing-impaired children, which is one of the most difficult problems due to demanding formation of fine communicative skills. Positive integration helps to create good interaction between hearing-impaired people and intact society. In view of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012
Zverejniť od: 29. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALÍKOVÁ, Blanka. Integrace sluchově postižených dětí. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Žáci s odlišným mateřským jazykem a jejich integrace do výchovy a vzdělávání na základních školách v Praze
Ingrid LISSNIKOVÁ -
Olympijské hry a jejich morální aspekty jako výukové téma pro 5. a 6. ročník základní školy
Tereza Šťastná -
Jedinci s tělesným postižením a jejich integrace do pracovního procesu
Veronika Holcmanová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální pedagogika v Peruánské republice
Petra Hostýnková -
Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika
Jitka STRNADOVÁ -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný