Ing. Ondřej Leplt, DiS.

Diplomová práce

Úspěšné, ale šokující a neetické reklamy

Successful, but shocking and unethical advertising
Anotace:
Dnešní svět je doslova přesycený reklamou. To je pravděpodobně jeden z důvodů, proč mnoho současných reklam, balancuje na hranici etičnosti. A právě etika v reklamě, je hlavním tématem této diplomové práce. Jejím dílčím cílem, je uvést konkrétní příklady šokujících či neetických reklam, které řešila Rada pro reklamu, včetně uvedení mého vlastního komentáře a názoru na každý jednotlivý případ. Hlavním …více
Abstract:
Today's world is utterly full of advertisement. This is probably one of the reasons, why many contemporary advertisements, teeter on the edge of ethics. And ethics in advertising is the main topic of this thesis. The sub-goal is to present concrete examples of shocking or unethical advertisements that were addressed by the Council for advertising, including putting my own comments and opinion on each …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace