Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s. – Bc. Renata Czyžová
Bc. Renata Czyžová
Diplomová práce
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
The Project of Corporate Social Responsibility and its Marketing Communication at ETA a.s.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu konceptu společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace pro společnost ETA a.s. Jejím cílem je vytvořit návrhy konkrétních společensky odpovědných aktivit, které povedou ke zlepšení vnímání společnosti jako odpovědné firmy. Cílem teoretické části bylo vytvořit rešerši dle vybrané literatury. Tato rešerše je zaměřena na pojmy společenské odpovědnosti, implementaci …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the development of the concept of social responsibility and its marketing communication for the company ETA a.s. Its aim is to create proposals for specific socially responsible activities that will lead to an improvement in the perception of the company as a responsible company. The aim of the theoretical part was to create research according to the selected literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CZYŽOVÁ, Renata. \textit{Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/tvxxsf/.
Jak správně citovat práci
Czyžová, Renata. Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Vendula Větrovcová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniel Blábolil -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci
Jana Šťastná -
Specifika interní marketingové komunikace ve vztahu k věku cílových skupin
Dominika Pejšková