Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu – Bc. Markéta Dlouhá
Bc. Markéta Dlouhá
Master's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu
Market segmentation and analysis of customer behaviour as presumption prosperous positioning of products concrete entrepreneurial subject
Abstract:
Tato diplomová práce v teoretické části poukazuje na důležitost funkce segmentace, která firmě dokáže nejen ušetřit finanční prostředky a čas, ale také pomáhá získat důležitou konkurenční výhodu na trhu, jakou je přizpůsobení produktu požadavkům, přáním a očekáváním zákazníků. Zabývá se také teorií nákupního chování a rozhodování zákazníků. V praktické části se zabývá vlastnostmi konkrétního produktu …moreAbstract:
This thesis has a theoretical view of the importance of segmentation features that the company can not only save money and time but also help to gain a competitive advantage in the marketplace. The practical part will address the particular product, its proximity, analysis, research and subsequent commercialization. In conclusion the analysis results will be evaluated and the research and compilation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/amhuh/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Mgr. Evžen Staněk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DLOUHÁ, Markéta. \textit{Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/tvzmbv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Štěpánka Vomočilová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek -
Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky
Karolina Kůtová -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Václav Dedek -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Aneta Chlebiková -
Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím
Jana MATĚJKOVÁ