Sponzorství sportu v České republice – Ing. Michaela Nováková
Ing. Michaela Nováková
Bakalářská práce
Sponzorství sportu v České republice
Sport Sponsorship in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním problematiky sponzorství sportu v České republice. Pro získání uceleného přehledu je téma sponzorství hodnoceno nejen z teoretické, ale rovněž i z praktické stránky. Práce je zaměřena na firemní účast na sportovních stadionech a různých sportovních akcích, a to za účelem propagace specifického produktu, dané firmy či jedinečné myšlenky. V teoreticko-metodologické …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with the elaboration of issues related to sport sponsorship in the Czech Republic. In order to get a complete picture, the thema of sponsorship is evaluated both from its theoretical as well as practical aspects. The focus lies in the corporate participation in sports stadiums and various sports events in order to promote a specific product, an individual company, or unique …víceKlíčová slova
Dárcovství charita integrovaná marketingová komunikace (IMC) komunikační mix logo marketingový mix mecenáš nadační činnost public relations reklama sponzoring sponzorování sportovní osobnosti sportovní merchandising sportovní sponzoring značka. Philantropy charity integrated marketing communications (IMC) the communications mix the marketing mix patron foundation activity advertising sponsorship sponsorship of sports personalities sports merchandising sports sponsorship brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qc740/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller