Barriers of attracting male top talents for L'Oréal: Qualitative Study – Sarah Schwind
Sarah Schwind
Diplomová práce
Barriers of attracting male top talents for L'Oréal: Qualitative Study
Překážky společnosti L'Oréal při náboru mužských kandidátů: kvalitativní studie
Anotace:
Tato studie analyzuje hlavní překážky, kterým společnost L'Oréal čelí, aby přilákala mužské špičkové talenty. Na základě čtrnácti rozhovorů s účastníky v různém vztahu se společností L'Oréal, identifikovat výzkum několik rozdílů ve vnímání kultury společnosti L'Oréal. Zdá se, že odhalené překážky se týkají nejen mužů, ale spíše obecně a zahrnují nespokojenost s komunikací, podnikatelský duch není firmou …víceAbstract:
This research study analyzes the main barriers L’Oréal is facing for attracting male top talents. Based on fourteen interviews with participants from three levels of exposure to L’Oréal, the research discovered several differences of the perception of L’Oréal’s culture. Revealed barriers not only seem to apply to males but rather in general and include unsatisfied communication, entrepreneurial spirit …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73973
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Romana Martincová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73973
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova