Mgr. Zuzana Javorová

Bachelor's thesis

Progress in English at a Total-Immersion Nursery

Progress in English at a Total-Immersion Nursery
Abstract:
Práce prozkoumá pokrok v porozumění angličtiny a ve vyjadřování čtyř českých žáků anglické školky ve věku 3-7 let v průběhu šesti měsíců. Z vybraného vzorku dětí jsou dva začátečníci a dva mírně pokročilí. Žáci reagovali na stejné dané stimuly třikrát, vždy v odstupu několika týdnů. Práce se zabývá tím, kdo z nich vykázal nejrychlejší pokrok.
Abstract:
The thesis looks at the progress in understanding and speaking English of four Czech pupils in an English nursery, aged 3-7 years, during the period of six months. The chosen sample of pupils consists of two beginners, and two more advanced pupils. The children reacted to the same given impulses three times, always after a period of several weeks. The thesis deals with the question which of the children …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2007
  • Supervisor: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta