Návrh marketingové strategie firmy Delta, s.r.o. – Bc. Pavel Hromek
Bc. Pavel Hromek
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy Delta, s.r.o.
Marketing strategy proposal for a company DELTA, Ltd.
Anotácia:
Autor: Bc. Pavel Hromek Název: Návrh marketingové strategie firmy DELTA, s.r.o. Diplomová práce je zaměřena na tvorbu nové marketingové strategie pro společnost zabývající se výrobou mléčných produktů. Na základě provedených analýz bylo provedeno zhodnocení současné situace ve společnosti DELTA, s.r.o., odhaleny nedostatky stávajících marketingových faktorů, slabá místa a případné hrozby plynoucí ze …viacAbstract:
Autor: Bc. Pavel Hromek Title: Marketing strategy proposal for a company DELTA, Ltd.. Diploma thesis is focused on creating new marketing strategy for a company engaged in the manufacture of dairy products. On the basis of the analysis was an assessment of the current situation in the company DELTA , Ltd. , revealed the deficiencies of existing marketing factors , weaknesses and potential threats arising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ey8kb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: RNDr. Karel Pelán, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec