Bc. Veronika Nováková
Master's thesis
Politický marketing
Political Marketing
Abstract:
Tato závěrečné práce se zabývá problematikou politického marketingu. Teoretická část pojednává o historii politického marketingu, popisuje marketingový mix transformovaný na politický trh a různé komunikační kanály, kterými jsou informace předávány. V neposlední řadě jsou v teoretické části uvedeny dva nejpoužívanější modely kvalifikování politického marketingu - model Lees-Marshment a model Bruce …moreAbstract:
This thesis deals with political marketing. The theoretical part discusses the history of political marketing, describes the marketing mix transformed into a political market and various communication channels through which is information transmitted. Last but not least, the theoretical part lists two widely used classification models of political marketing: Lees-Marshment model and Bruce I. Newman …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wfx12/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová