Bc. Veronika Nováková
Diplomová práce
Politický marketing
Political Marketing
Anotace:
Tato závěrečné práce se zabývá problematikou politického marketingu. Teoretická část pojednává o historii politického marketingu, popisuje marketingový mix transformovaný na politický trh a různé komunikační kanály, kterými jsou informace předávány. V neposlední řadě jsou v teoretické části uvedeny dva nejpoužívanější modely kvalifikování politického marketingu - model Lees-Marshment a model Bruce …víceAbstract:
This thesis deals with political marketing. The theoretical part discusses the history of political marketing, describes the marketing mix transformed into a political market and various communication channels through which is information transmitted. Last but not least, the theoretical part lists two widely used classification models of political marketing: Lees-Marshment model and Bruce I. Newman …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wfx12/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová