Bc. Veronika Nováková

Diplomová práce

Politický marketing

Political Marketing
Anotace:
Tato závěrečné práce se zabývá problematikou politického marketingu. Teoretická část pojednává o historii politického marketingu, popisuje marketingový mix transformovaný na politický trh a různé komunikační kanály, kterými jsou informace předávány. V neposlední řadě jsou v teoretické části uvedeny dva nejpoužívanější modely kvalifikování politického marketingu - model Lees-Marshment a model Bruce …více
Abstract:
This thesis deals with political marketing. The theoretical part discusses the history of political marketing, describes the marketing mix transformed into a political market and various communication channels through which is information transmitted. Last but not least, the theoretical part lists two widely used classification models of political marketing: Lees-Marshment model and Bruce I. Newman …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní