Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Ivana Havlíková
Bc. Ivana Havlíková
Bakalářská práce
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Anotace:
V této bakalářské práci bude analyzována konkurence maloobchodní jednotky Elektro Dvořák. Úvodem bude společnost představena a charakterizována. Analýza vnitřního a vnějšího prostředí provedená SWOT analýzou poslouží k zjištění pozice jednotky. Následná analýza konkurence a vypracované strategické mapy ukazují, jakou má daná jednotka kolem sebe konkurenci a jak je její konkurence silná. Mikroprostředí …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the competition of Elektro Dvořák, a retail unit. First, there is a presentation of this retail unit. Second, several tools are used to assess the company´s environment. The analysis of internal and external environment is carried out thanks to a SWOT analysis that helps identify the position of the unit. Then, through analysis of competitors and strategic maps, the nearest …víceKlíčová slova
prostředí podniku vnější a vnitřní prostředí SWOT analýza analýza konkurentů strategické mapy konkurence Porterův model pěti sil STEP analýza business environment external and internal environment SWOT analysis analysis of competitors strategic map competition Porter's five forces model STEP analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pluoq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Vít Hinčica, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Vyhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí u zvolené firmy s určením hlavního strategického cíle
Soňa Krivdová