Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů – Bc. Kateřina Šilhánová
Bc. Kateřina Šilhánová
Diplomová práce
Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů
The Effectiveness of Personalized Advertising in Achieving Business Goals
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů" se zabývá posouzením efektivnosti personalizovaných reklam v inzertních PPC systémech podniku Pivovar Rohozec, a. s., vůči marketingovým cílům podniku. Hlavním online marketingovým cílem podniku je zvýšení návštěvnosti webu a s tím spojené budování povědomí o značce. V první části teoretická práce pojednává …víceAbstract:
The diploma thesis entitled "The Effectiveness of Personalized Advertising in Achieving Business Goals" deals with the assessment of the effectiveness of personalized ads in the advertising PPC systems of the company Pivovar Rohozec, a. s., in relation to the company's marketing goals. The company's main online marketing goal is increasing website traffic and building brand awareness. In the first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šilhánová, Kateřina. Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémové inženýrství a informatika
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan