Bc. Klára Nedvědová
Diplomová práce
Marketingová profese a stres
Marketing Profession and Stress
Anotace:
V dnešní uspěchané době je v oboru marketingové profese vyvíjen velký tlak na výkon pracovníků, což je samozřejmě i u jiných povolání. Vysoký pracovní nátlak může způsobovat stres, který může mít vliv jak na psychickou, tak i fyzickou stránku pracovníka, přičemž kvůli stresu vznikají různá onemocnění či poruchy. Diplomová práce se zabývá marketingem, ale také stresem, jelikož stres na pracovišti sebou …víceAbstract:
In today's busy times, there is a great deal of pressure on the workforce in the field of marketing profession, which of course is also true of other professions. High working pressure can cause stress, which can affect both the psychic and the physical side of the worker, causing various illnesses or disorders due to stress. The diploma thesis deals with marketing as well as with stress, as stress …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gjcd9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Kristýna Tučková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Tereza Dufková -
Efektivní komunikace s různými typy zákazníků
Sandra Márová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Michaela Klusáková