Bc. Klára Nedvědová
Master's thesis
Marketingová profese a stres
Marketing Profession and Stress
Abstract:
V dnešní uspěchané době je v oboru marketingové profese vyvíjen velký tlak na výkon pracovníků, což je samozřejmě i u jiných povolání. Vysoký pracovní nátlak může způsobovat stres, který může mít vliv jak na psychickou, tak i fyzickou stránku pracovníka, přičemž kvůli stresu vznikají různá onemocnění či poruchy. Diplomová práce se zabývá marketingem, ale také stresem, jelikož stres na pracovišti sebou …moreAbstract:
In today's busy times, there is a great deal of pressure on the workforce in the field of marketing profession, which of course is also true of other professions. High working pressure can cause stress, which can affect both the psychic and the physical side of the worker, causing various illnesses or disorders due to stress. The diploma thesis deals with marketing as well as with stress, as stress …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gjcd9/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Kristýna Tučková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Tereza Dufková -
Efektivní komunikace s různými typy zákazníků
Sandra Márová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Michaela Klusáková