Marketingová podpora prodeje ve společnosti Strojírny a stavby Třinec, a.s. – Aneta Morcinková
Aneta Morcinková
Master's thesis
Marketingová podpora prodeje ve společnosti Strojírny a stavby Třinec, a.s.
Marketing Support of Sales in Strojírny a stavby Třinec, a.s.
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Marketingová podpora prodeje ve společnosti Strojírny a stavby Třinec, a.s.“ je návrh obchodní strategie pro zavedení nového výrobku na průmyslový trh. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy z oblasti marketingové strategie a marketingového komunikačního mixu. Dále je v práci charakterizováno prostředí B2B trhu a popsán rozdíl mezi spotřebitelským a průmyslovým trhem …viacAbstract:
The subject of dissertation "Marketing sales support in company Strojírny a stavby Třinec, a.s." is draft of business strategy for the introduction of a new product into industrial market. In the theoretical part, the basic concepts of marketing strategy and marketing communication mix are defined. Further in the dissertation the B2B market environment is characterised and difference between consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119263
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedúci: Martin Lampa
- Oponent: Jaroslav Samiec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORCINKOVÁ, Aneta. \textit{Marketingová podpora prodeje ve společnosti Strojírny a stavby Třinec, a.s.}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/tyjzdw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová