Vnímání reklamy dětmi mezi 0 a 18 rokem – Bc. David Mackerle
Bc. David Mackerle
Diplomová práce
Vnímání reklamy dětmi mezi 0 a 18 rokem
Perception of advertising by children between 0 and 18 years
Anotace:
Cílem mé práce je zdokumentovat vnímání reklamy mezi mladými lidmi. Za pomocí dotazníků, ve kterých jsou předem určené a nasměrované otázky na oslovované respondenty, se zaměřím na vnímání reklamy a výběr produktů, které tyto reklamy nabízejí. Následnou analýzou určím, v jakém měřítku ovlivňuje reklama jejich rozhodování a zda vůbec má vliv právě na výběr jejich značek. Dalším obsahem mé diplomové …víceAbstract:
The goal of my thesis is to document perception of advertisign among young people. By using surveys, in which are predetermined questions for addressed respondents, I will focus on perception of advertising and choise of products, which these advertisements offer. Then I analyze in what scale it affects their decisions and if it have influence on their choise of their favourite brands. Another part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8183/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACKERLE, David. \textit{Vnímání reklamy dětmi mezi 0 a 18 rokem}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/tyqnki/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová -
Discourse Analysis of Job Advertising in Czech and English Ad Papers
Renata Náhlíková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová