Bc. David Mackerle

Diplomová práce

Vnímání reklamy dětmi mezi 0 a 18 rokem

Perception of advertising by children between 0 and 18 years
Anotace:
Cílem mé práce je zdokumentovat vnímání reklamy mezi mladými lidmi. Za pomocí dotazníků, ve kterých jsou předem určené a nasměrované otázky na oslovované respondenty, se zaměřím na vnímání reklamy a výběr produktů, které tyto reklamy nabízejí. Následnou analýzou určím, v jakém měřítku ovlivňuje reklama jejich rozhodování a zda vůbec má vliv právě na výběr jejich značek. Dalším obsahem mé diplomové …více
Abstract:
The goal of my thesis is to document perception of advertisign among young people. By using surveys, in which are predetermined questions for addressed respondents, I will focus on perception of advertising and choise of products, which these advertisements offer. Then I analyze in what scale it affects their decisions and if it have influence on their choise of their favourite brands. Another part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze