Marketingový plán nově vzniklé realitní kanceláře v roce 2021 – Matěj König
Matěj König
Bachelor's thesis
Marketingový plán nově vzniklé realitní kanceláře v roce 2021
Marketing plan of a newly established real estate agency in 2021
Anotácia:
Náplní této práce je vytvoření marketingového plánu pro nově vzniklou realitní kancelář. V úvodní teoretické části je vymezen pojem marketingový plán a zároveň je zde popsána celá jeho struktura včetně jednotlivých složek. V praktické části jsou informace popsané v části teoretické aplikovány na sestavení marketingového plánu pro realitní kancelář RK SNOPS a na základě výpovědí od respondentů je sestaven …viacAbstract:
The scope of this work is to create a marketing plan for a newly established real estate agency. The first theoretical part defines the concept of marketing plan and also describes its entire structure, including individual components. In the practical part, the information described in the theoretical part is applied to the compilation of a marketing plan for the real estate agency RK SNOPS and on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán
Natallia Liaonava -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Management Plan obce Holašovice
Lucie Horčicová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová