Literární inspirace v reklamách vybraných společností – Bc. Zuzana Králová
Bc. Zuzana Králová
Diplomová práce
Literární inspirace v reklamách vybraných společností
The Literary Works as Inspiration in the Advertisings of the Choosed Companies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou literárních inspirací v reklamách vybraných společností. V tomto případě jde o americkou společnost Apple a reklamu na její produkt - osobní počítač Macintosh z roku 1984, inspirovanou románem 1984 George Orwella. Mimo tuto reklamu se práce zaměřuje na kazuistiky s uměleckými inspiracemi a to výtvarnými, hudebními, filmovými a v neposlední řadě literárními. Cílem …víceAbstract:
This diploma thesis deals with literary inspiration in commercials of selected companies. In this case, the American company Apple and ad for its product – Macintosh, personal computer of 1984, inspired by the novel 1984 by George Orwell.Apart from this ad, thesis focuses on case reports with artistic inspiration, namely fine art, music, film and not least literary. The aim is to find out, whether …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w2k61/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Zkoumání v hlubinách inspirace. Myšlenkové zdroje filozofie Viléma Flussera
Klára Židková