Proposal for the development of corporate culture at Logoprint – Volodymyr Ushno
Volodymyr Ushno
Bachelor's thesis
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Návrh rozvoje firemní kultury ve společnosti Logoprint.
Abstract:
ato bakalářská práce hodnotí současnou úroveň firemní kultury ve společnosti Logoprint pomocí kombinace kvantitativního výzkumu – formou dotazníku a kvali-tativní výzkumné metody v podobě polostrukturovaného rozhovoru a zároveň definuje účinné nástroje pro zlepšení této kultury. V posledních padesáti letech se koncepce firemní kultury stále více dostává do popředí zájmu teoretiků a vý-zkumníků, zejména …moreAbstract:
This bachelor’s thesis evaluates the current level of corporate culture at Logoprint using a mix of quantitative research – in the form of a questionnaire and qualitative research method in the form of a semi-structured interview and identifies effective tools to enhance this culture. Over the past fifty years, the concept of corporate culture has increasingly captured the attention of theorists and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
- Reader: Yuliia Prus
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
USHNO, Volodymyr. \textit{Proposal for the development of corporate culture at Logoprint}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/tzv768/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Firemní kultura a etický kodex zaměstnance ve společnosti ČD Cargo, a.s.
David Suchan