Proposal for the development of corporate culture at Logoprint – Volodymyr Ushno
Volodymyr Ushno
Bachelor's thesis
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Návrh rozvoje firemní kultury ve společnosti Logoprint.
Anotácia:
ato bakalářská práce hodnotí současnou úroveň firemní kultury ve společnosti Logoprint pomocí kombinace kvantitativního výzkumu – formou dotazníku a kvali-tativní výzkumné metody v podobě polostrukturovaného rozhovoru a zároveň definuje účinné nástroje pro zlepšení této kultury. V posledních padesáti letech se koncepce firemní kultury stále více dostává do popředí zájmu teoretiků a vý-zkumníků, zejména …viacAbstract:
This bachelor’s thesis evaluates the current level of corporate culture at Logoprint using a mix of quantitative research – in the form of a questionnaire and qualitative research method in the form of a semi-structured interview and identifies effective tools to enhance this culture. Over the past fifty years, the concept of corporate culture has increasingly captured the attention of theorists and …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
- Oponent: Yuliia Prus
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Firemní kultura a etický kodex zaměstnance ve společnosti ČD Cargo, a.s.
David Suchan