Aktuálne otázky riadenia vzťahov so zákazníkmi vo vybranom podniku – Martina Dubravcová
Martina Dubravcová
Bakalářská práce
Aktuálne otázky riadenia vzťahov so zákazníkmi vo vybranom podniku
Current issues of customer Relationship Management in selected enterprise
Abstract:
Bachelor thesis deals with the importance of customer relationship management as a modern marketing tool. The first chapter focuses on the theoretical definition of the problem, defines the concept of CRM, its importance, how to implement it. The second chapter analyzes the Orange Slovakia. This chapter introduced the company profile, its product portfolio. In this chapter is described by Orange Care …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá dôležitosťou systému riadenia vzťahov so zákazníkmi ako moderného nástroja marketingu. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie problematiky, definuje pojem CRM, jeho význam, ako ho implementovať. Druhá kapitola analyzuje spoločnosť Orange Slovensko. V tejto kapitole je predstavený profil spoločnosti, jej produktové portfólio. Ďalej je v tejto kapitole rozobraná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u8gyk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations k vybranému produktu společnosti AMF REECE - případová studie
Denisa Florusová -
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Vlasta Borůvková Buková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová