Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením – Markéta HOREJSKOVÁ
Markéta HOREJSKOVÁ
Bachelor's thesis
Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením
Barriers to inclusive education of pupils with physical disabilities
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením a bariéry ve vzdělávání s tím spojené. V této práci jsou pomocí dotazníkovému šetření, analyzovány bariéry inkluzivního vzdělávání. Následnou analýzou dotazníkového šetření jsou navržena řešení zjištěných bariér tak, aby na základě navržených řešení pro prolomení případných bariér mezi učitelem, žákem a …moreAbstract:
The thesis is focused on the issue of inclusive education of children with physical disabilities and barriers connected to this. Barriers are evaluated by using a questionary survey. Subsequent analysis of the survey suggests solutions to the identified barriers so that the education of the disabled is as effective as possible in order to break down possible barriers between the teacher and pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOREJSKOVÁ, Markéta. \textit{Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/tzw9w6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOREJSKOVÁ, Markéta. Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ