Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP – Ing. Vojtěch Kabeš
Ing. Vojtěch Kabeš
Diplomová práce
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Marketing strategy and process of launching a new product of the market for the company JH GROUP
Anotace:
Anotace Téma mé diplomové práce – Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP jsem zpracoval řádně a svědomitě za pomocí odborné literatury, konzultací učitelů a vedoucího diplomové práce Ing. Romana Storcha, CSc. Na začátku své práce v teoretické oblasti jsem popsal detailně funkce obecného marketingu, ke kterým patří definování marketingu, marketingový výzkum …víceAbstract:
Annotation I elaborated the subject of my graduation theses - Marketing strategy and the process of launching a new product on the market for the company JH GROUP – properly and thoroughly, using technical literature, consultations with tutors and my supervisor Ing. Roman Storch, CSc. At the beginning of the thesis, in the theoretical part, I described in detail the functions of general marketing, …víceKlíčová slova
Klíčová slova Keywords analýza konkurence competition analysis SWOT cena price cenová dostupnost affordability strategie strategy distribuce placement distribuční cesta distribution channel hodnota pro zákazníka customer value komercializace commerzacialization komunikace communication kulturní prostředí cultural environment makroprostředí macroenvironmental marketingová realizace marketing implementation marketingový mix proces process výzkum research mikroprostředí microenvironmental prodeje selling produkt product propagace promotion segmentace trhu market segmentation shromažďování nápadů idea generation služby services spokojenost satisfaction strategické plánování strategic planning testování vývoj nového produktu new development vztahy k veřejnosti public relations životní cyklus life cycle
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/se707/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Implementace projektového řízení v rámci vybrané organizace
Tomáš OSVALD -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti SUMMIT TRADE DISTRIBUTION s.r.o.
Radka Ondryášová -
Návrh integrované marketingové komunikace ve společnosti 100MEGA Distribution s.r.o.
Ida Veitová -
Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o.
František Strohmer -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Júlia Ligasová -
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Posouzení marketingové komunikace značky Sensodyne se zaměřením na generaci Z
Tomáš Svačina