Ing. Vojtěch Kabeš

Master's thesis

Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP

Marketing strategy and process of launching a new product of the market for the company JH GROUP
Abstract:
Anotace Téma mé diplomové práce – Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP jsem zpracoval řádně a svědomitě za pomocí odborné literatury, konzultací učitelů a vedoucího diplomové práce Ing. Romana Storcha, CSc. Na začátku své práce v teoretické oblasti jsem popsal detailně funkce obecného marketingu, ke kterým patří definování marketingu, marketingový výzkum …more
Abstract:
Annotation I elaborated the subject of my graduation theses - Marketing strategy and the process of launching a new product on the market for the company JH GROUP – properly and thoroughly, using technical literature, consultations with tutors and my supervisor Ing. Roman Storch, CSc. At the beginning of the thesis, in the theoretical part, I described in detail the functions of general marketing, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Reader: Ing. Petr Vaškovic

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní