Veřejná podpora malých a středních podniků v České republice – Ing. Tereza Kindlová
Ing. Tereza Kindlová
Bachelor's thesis
Veřejná podpora malých a středních podniků v České republice
Public support for small and medium - sized enterprises in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá možností využití veřejné podpory ze strukturálních fondů Evropské unie pro malé a střední podniky v České republice. Teoretická část definuje malé a střední podniky, veřejnou podporu, fondy EU a operační programy na podporu rozvoje podnikání v období let 2007 až 2013. Praktická část popisuje žádost o dotaci a studii proveditelnosti projektu Modernizace, rekonstrukce – Hotel …viacAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the possibility of using public support from the structural funds of the European Union for small and medium-sized enterprises in the Czech Republic. The theoretical part defines SMEs, public support, EU funds and operational programs to promote business development in the period from 2007 till 2013. The practical part describes an application for a grant and a feasibility …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sj3vm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Josef Budík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík