PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST – Johanka Marková
Johanka Marková
Bachelor's thesis
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
CASE STUDY – MEDIA STRATEGY FOR SELECTED COMPANY
Abstract:
Bakalářská práce „Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost“ se zabývá tvorbou mediální strategie pro projekt imerzivní výstavy díla Alfonse Muchy. První část definuje integrovanou marketingovou komunikaci a zabývá se teoretickým základem tvorby mediální strategie. V aplikační části je navržena a realizována mediální strategie daného projektu, která obsahuje vytvoření mediálního …moreAbstract:
The bachelor thesis "Case study – media strategy for selected company" deals with the creation of a media strategy for a project of an immersive exhibition of Alphonse Mucha's work. The first part defines integrated marketing communication and deals with the theoretical basis of media strategy development. In the application part, the media strategy of the project is designed and implemented, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ladislav Pátík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Johanka. \textit{PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/u1481x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Online Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights