Bc. Kamila Kuchynková

Bachelor's thesis

Etické aspekty v audiovizuální reklamě

Ethical aspects in Audiovisual Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou etických aspektů v audiovizuální reklamě. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů etika a morálka, a to z důvodu uvedení do základní problematiky tématu. Zaměřuje se na reklamu, její charakteristiku, jaké druhy, cíle a funkce zastává v marketingové komunikaci. Práce se následně věnuje audiovizuální reklamě, co předchází její tvorbě a jaká média jsou …more
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the issues of Ethical Aspects in Audiovisual Advertising. In order to introduce the basic issues of the topic, the theoretical part also focuses on explaining the concepts of ethics and morality. The theoretical part focuses on advertising, its characteristics, types and what goals and functions it stands for in marketing communication. The thesis then turns to Audiovisual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní