Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem – Bc. Michaela Turková
Bc. Michaela Turková
Master's thesis
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Methods and benefits of communication with the end user
Abstract:
Diplomová práce je zpracována na téma Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem. Cílem práce je identifikace nejčastějších pochybení při aplikaci nástrojů marketingové komunikace ve zkoumané firmě a navržení konkrétních opatření vedoucích ke zlepšení komunikace mezi firmou a koncovým zákazníkem. Ve výzkumu byly použity metody dotazování a pozorování. Výsledky výzkumu jsou shrnuty a zpracovány …moreAbstract:
The diploma thesis is elaborated on the topic Methods and benefits of communication with the end user. The aim of the thesis is to identity the most common mistakes in the application of marketing communication tools in the company investigated and to propose specific measures leading to improvement of the communication between the company and the end user. In the thesis were used this methods - questioning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/crjn6/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Costumer Relationship Management-nové božstvo marketingových komunikací?
Alexandr KALMUS -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych