Public relations neziskové organizace – Bc. Monika Křivková
Bc. Monika Křivková
Diplomová práce
Public relations neziskové organizace
Public relations in non-profit institution
Anotace:
Předkládaná diplomová práce "Public relations v neziskové organizaci" se zabývá problematikou vztahů s veřejností. Jedná se o dynamicky se rozvíjející obor, který v dnešní době stále nabývá na svém významu. Obzvláště v neziskovém sektoru mají public relations nezastupitelnou roli. Diplomová práce se v teoretické části zabývá problematikou public relations, především corporate identity a nástroji public …víceAbstract:
The diploma thesis "Public relations in a non-profit organization" deals with public relations, which is a rapidly developing field, increasingly gaining its importance these days. Especially in the non-profit sector, public relations play an indispensable role. The theoretical part of the thesis deals with public relations, especially corporate identity and public relations tools in the non-profit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Zveřejnit od: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křivková, Monika. Public relations neziskové organizace. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
Barbora Blanková -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti
Renáta OPAŘILOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva