Bc. Yana Galkina

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends in marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce obsahuje analýzu nových tendencí v oblasti teorie a metodologie marketingu a popis hlavních směrů vývoje různých způsobů marketingové komunikace. Práce je zaměřena jednak na popis nových trendů používaných v moderním marketingu, jejichž použití v praxi je znázorněno na konkrétních příkladech, jednak na studium efektivnosti těchto nových marketingových nástrojů v porovnání s nástroji …více
Abstract:
This master’s thesis contains an analysis of emerging trends in the areas of marketing theory and methodology and a description of the main directions of development of different kinds of marketing communication. This thesis mainly focuses on describing the new trends in modern marketing whose practical usage is illustrated by specific examples, and analysing the effectiveness of these new marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní