Systém pro řízení projektů a podpory ve firmě – Marek Javůrek
Marek Javůrek
Bachelor's thesis
Systém pro řízení projektů a podpory ve firmě
System for project management and support in a company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a projektovým řízením ve Finanční skupině Chytrýhonza resp. ve firmách Bonnet.cz s.r.o. a Chytryhonza s.r.o. Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat a zhodnotit způsoby řízení používané ve firmě dříve a popsat postup přechodu na nové řešení. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V úvodní, teoretické …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with customer relationship and project management in a working enviroment of a private corporation called Financial Group Chytrýhonza which was founded after a merger of two separate independent companies Bonnet.cz s.r.o. and Chytryhonza s.r.o. Following a process analysis the main objective of this work is to identify and evaluate the previously used management methods in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. David Buchtela, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Názov
Vložil
Vložené
Práva