Interní komunikace ve firmě Shell Czech Republic a.s. – Ing. Zuzana Milerská
Ing. Zuzana Milerská
Diplomová práce
Interní komunikace ve firmě Shell Czech Republic a.s.
Internal communication in Shell Czech republic a.s.
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je na základě vyhodnocení a analýzy fungování interní komunikace ve firmě Shell Czech Republic a.s. navrhnout opatření k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko – metodologickou a aplikační (praktická). Teoreticko – metodologická část zachycuje podstatu marketingové komunikace, její složky, cíle a definuje interní komunikaci. V aplikační části se nachází …víceAbstract:
The aim of my graduation theses is on the basis of evaluation and analysis functioning of internal communication in Shell Czech Republic a.s. propose arragements for its innovation. The study is dividend into two parts, theoretically-methodological and application. The theoretically-methodological part deals with essesnce of marketing communication, its parts, targets and defines the internal communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uxtfk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova