Bc. Tomáš Gärtner

Bakalářská práce

Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu)

Advertising in the sport industry (case study analysis)
Anotace:
Práce se zabývá reklamou ve sportovním odvětví a je v ní podrobný rozbor průběhu konkrétního případu. Cíle práce je analyzovat úspěšnost projektu „Jdu na golf!!“, který byl propagován ve vybraných médiích. Snahou je zvrátit klesající počet registrovaných golfových hráčů v golfovém resortu Rohanský ostrov. V teoretické části práce jsou definovány důležité pojmy týkající se jak reklamy a marketingu, …více
Abstract:
The work deals with advertising in the sports industry and has a detailed analysis of the course of a particular case. The aim is to analyze the success of the project "Jdu na Golf", which has been popularized in the selected media. The aim is to reverse the declining number of registered golf players in the Golf resort Rohanský ostrov. The theoretical part defines important terms relating to advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze